Pin It

Νηστίσιμο Ρυζόγαλο

Ένα αλλιώτικο ρυζόγαλο, νηστίσιμο και γευστικότατο, με γάλα σόγιας, που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από το αυθεντικό.

45'

Εύκολο

4

Ένα νηστίσιμο ρυζόγαλο με γάλα σόγιας, ακόμα πιο νόστιμο από το παραδοσιακό! Ελαφρύ και χορταστικό. Δοκιμάστε το!

Υλικά για το νηστίσιμο ρυζόγαλο με γάλα σόγιας


  • 7 και 1/2 κ.σ. ρύζι γλασσέ (αν δεν σας αρέσει το πολύ ρύζι, βάλτε 6 κ.σ.)
  • 7-κ.σ. καστανή ζάχαρη (ανάλογα πόσο γλυκό το προτιμάτε)
  • 4 φλ. γάλα σόγιας (ουδέτερη γεύση ή βανίλια ή σοκολάτα)
  • 250 ml νερό (αν χρειατεί, συμπληρώνουμε λίγο κατά προτίμηση χλιαρό ή βραστό)
  • 2 κ.σ. κορν φλάουρ (ίσως χρειαστεί λίγο παραπάνω. Αραιώστε το με λίγο από το μείγμα που βράζει πριν το ρίξετε στην κατσαρόλα, για να μην σβολιάσει)
  • κανέλα για το γαρνίρισμα ή τριμμένη κουβερτούρα που του πάει πολύ
Image

Εκτέλεση συνταγής

Αρχικά πλένουμε καλά το ρύζι και το καθαρίζουμε.

Βράζουμε το νερό, ρίχνουμε το ρύζι και ανακατεύουμε να μην κολλήσει, περίπου για 15 λεπτά.

Ρίχνουμε στο βρασμένο ρύζι τα 3 1/2 φλ. γάλα σόγιας ανακατεύοντας για άλλα 12 λεπτά, σε μέτρια φωτιά.

Ρίχνουμε και το άλλο μισό φλιτζάνι γάλα σόγιας που κρατήσαμε ξεχωριστά, όπου έχουμε ανακατέψει με το κορν φλάουρ, ρίχνουμε και τη ζάχαρη και ανακατεύουμε για 10-15 λεπτά ακόμα.

Μόλις δείτε ότι πάρει μια πρώτη βράση, το κατεβάζετε από τη φωτιά. Ανακατεύετε ακόμη μέχρι να δέσει το μείγμα. Θα πήξει ακόμα περισσότερο μόλις κρυώσει.

Το νηστίσιμο ρυζόγαλό μας είναι έτοιμο!

Μοιράζουμε σε 4 μπολάκια και απολαμβάνουμε κρύο.

Πρέπει να μείνει τουλάχτισον 3 ώρες για να το απολαύσουμε με κανέλα παραδοσιακά ή με τριμμένη κουβερτούρα.

Καλή επιτυχία και καλή απόλαυση!